2013. március 2., szombat

30 dolog rólam

Sziasztok!

Egyre több blogon olvastam ilyen posztot és tetszett. Ennek következménye, hogy én is írok magamról 30 dolgot.


kép forrása: google.hu
1. Akkor kereszteltek, amikor születnem kellett volna (október helyett augusztusban születtem meg).
2. Gimi és egyetem alatt alig hordtam magassarkút, a kényelemre esküdtem. Most már azért máshogy van, jelenleg a telitalpú cipők a kedvenceim.
3. Nem tudok úszni.
4. Félek a pókoktól, viszont az egereket meg szeretem :)
5. Nincs jogsim (ezen már dolgozom, ha minden jól megy, akkor kb. áprilisban kezdem).
6. Az időjárás hatással van a kedvemre, a telet, havat, hideget, esőt nem szeretem, olyankor a kedvem sem az igazi, viszont ha süt a nap és meleg van ...:)
7. Nem szeretek napozni, hiába kenem magam, mindig megpirulok, van hogy rákvörösre.
8. Nem bírok ki egy napot sem zene nélkül.
9. Nem vagyok nagy kávés, időnként megiszok egyet- egyet, de inkább a 3in1 típusúak jönnek be.
10. Nem szeretem a diót.
11. Imádom Olaszországot.
12. Szeretem a focit, ha az squadra azzura játszik, akkor aztán nem lehet velem bírni  :D
13. Vagy 5x ment ki ugyanaz a bokám, 1x a térdem is kificamodott.
14. Még semmim nem volt eltörve.
15. A homlokomon és az államon van 1-1 heg, sikeresen összeestem az orvosnál, pedig csak gyógyszert voltam iratni... leesett a vérnyomásom. 
16. Imádom a cicákat, főleg, ha fekete.
17. Hungarológiát tanultam.
18. Csokifüggő vagyok.
19. Elvagyok internet, áram és telefon nélkül (vagyis ha cserkésztáborban vagyok, nincsenek elvonási tüneteim).
20. Szeretem a Nestea zöld teáját.
21. Nem szeretem a kosztümöt, nem nekem találták ki.
22. Elég sok filmet nézek, főleg, ha az egyik szereplő valami helyes pasi :P
23. Kedvenc üzletem a Terranova (ott nem néznek ufónak a 34-es ruhaméretemmel).
24. Újabban a nude és a piros manikürők váltazoknak a körmeimen, hiába vannak szép körömlakkjaim...
25. Oroszlán a csillagjegyem.
26. A magyar mellett szlovákul, angolul tudok. Az angolom kicsit megkopott, azt hiszem + most kezdtem el olaszul tanulni.
27. Nincs testvérem, de van. A szomszédom kisfia egy angol házifeladatba azt írta, hogy én vagyok a testvére :) 
28. A hajam már volt szőke, sötétbarna, melírezett, lila. Most épp fekete vagyok.
29. Imádom az olaszos ízeket,
30. Időnként főzök. A legnagyobb elismerés, mikor a nagymamám megdicséri a főztöm.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése