2013. március 10., vasárnap

2 termék, amiben csalódtam

Sziasztok!

A mai bejegyzésben 2 alapozót szeretnék Nektek mutatni. Nem egy szokásos termékteszt lesz, de erre már a címből is rájöhettetek. Egy régebbi bejegyzésemben írtam, hogy beszereztem 2 alverde alapozót (akkor a Facefinity helyett vettem őket, mivel arra nem akartam beruházni- én hülye, inkább hagytam volna ezt a 2-t ott!). Jelentem kb. 1x (!) viseltem őket, ugyanis hosszantartó, az orromnak nem épp kellemes illatúak. Oké, legyen egy kis illata, de hogy felvitel után órákkal is érezzem... Egy szó mint száz, bánom, mint a kutya, hogy megvettem őket. Krémmánián ugyan vegyes véleményekkel vannak a 2 szóbanforgó alapozóról, de akkor én még nem olvastam ezeket. Mivel eddig meg voltam elégedve az alverde termékeimmel, így gondoltam, ezek is jók lesznek. 


alverde natural light alapozó

alverde 4in1 Color & Care alapozó

Képek forrása: google.hu
Lehet másnak bejön az illata, de én rendesen rosszul voltam tőle. Hiába fedték el, amit el kellett, az illatuk miatt nálam a kukában landoltak. Nem kenek magamra olyat, aminek az illatától rosszul vagyok, mégha a bőrömnek jó is.

Ti próbáltátok már őket?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése