2013. február 19., kedd

Nivea soft

Sziasztok!


forrás:google.hu

Mivel nem bírtam már ki péntekig (akkor megyek shoppingolni és majd lesz a múlt heti és a pénteki szerzeményekről egy videó, ha összejön), így egy teszttel jövök most. Még novemberben, a névnapomra kaptam tesóméktól egy Nivea csomagot (nagy kiszerelésű tusfürdő+ krém), abban volt ez a krém. Eleinte csakis testápolónak használtam, hiába van ráírva, hogy arcra, testre, kézre is használható. Aztán, mivel a hidratáló krémem tavaly lejárt, így elkezdtem ezzel kenni az  arcom reggel és este. Mostanság valahogy szárazabbnak érzem a bőröm, így elbírja ezt a krémet. Nem egy zsíros krém, nem olyan, mint a kék Nivea, ez egy könnyebb, ebből adódóan hamarabb beszívódik. A bőröm úgy látszik szereti, nem lettem tőle pattanásos, nem lett semmi negatív hatása (előfordult, hogy 1-1 krémtől rosszabb lett a bőröm). Az illata is kellemes és a mennyiség (200 ml) is elegendő egy időre. Tusolás után testápolónak is szokom használni, ehhez képest még mindig a nagy része megvan. Szerintem bőven kibírom vele a meleg hónapokig, akkor lehet már sok lesz (nyáron zsírosabb a bőröm). 

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése