2013. február 13., szerda

Hajápolási rutinom

Sziasztok!

   Először is bocsánat, hogy eltűntem. Sajnos, 13 év után elvesztettem a kutyusom és ez a dolog, azért megviselt, kellett az idő a regenerálódásra. Nade, a mai posztban szeretném megmutatni azokat a termékeket, amik a hajápolási rutinomba tartoznak. 

    Már egy ideje, mint tuidjátok, csak szilikonmentes sampont/balzsamot használok. Kezdetben az Alverde koffeines samponját használtam, majd volt egy próbálkozásom a syoss samponnal, azután jött a limeos balea és a koffeines balea, de végül csak az Alverde samponhoz tértem vissza. A többi sampon hiába volt jó, ha az én zsírosodásra hajlamos hajtöveim nem szerették. Balzsamból maradtam az Alverde koffeines balzsamnál, abból még mindig az első flakont használom :) Ha már alverde, akkor onnan van a hajolajam is, amiről már olvashattatok a blogon (itt). Én hajvégápolóként használom ill. a ricinus pakolásaimba is szoktam belőle rakni. Ebből adódóan már rájöttetek, hogy ha hajpakolásról van szó, akkor nálam a ricinusos a nyerő. Én kókuszolajjal és pár csepp Alverde hajolajjal szoktam keverni. Ugyan még van a tejproteines pakolásomból is, azt már ritkábban használom, ha használom is, akkor a lófarkam szokom bekenni vele, így csak a szárazabb részek kapnak belőle, a hajtöveim nem. Van még 2 termék, amit felváltva használok. Az egyik a Balea BEST AGE ELIXIER a másik pedig az Alverde koffeines hajtonik. A Balea nem igényel öblítést, a tonikot viszont pár perc után ki kell öblíteni.

  Ha már átálltam a szilikonmentességre, akkor lecseréltem a hajkefém is. Van 2 vaddisznósörtés hajkefém. Az egyikben vannak műanyag sörték, míg a másik teljesen természetes (ebelin márkájú, dm-ben kapható). Sokkal jobban szeretek fésülködni mióta megvannak, mert a régi fésűm/kefém nagyon szaggatta a hajam.

   Végezetül egy kép a jelenlegi állapotról:


xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése