2013. február 28., csütörtök

essence hugs & kisses

Sziasztok! 

A mai poszt főszereplői az essence hugs & kisses kollekció általam birtokolt darabjai. Mint a legutóbbi videómból kiderült a 3 fedőlakkon kívül hazahoztam az egyik ajakszinezőt is (ha jól tudom ez a pontos megnevezése). 

 Az ajakszínezőből a világosabbat hoztam el. Csak hidratált ajkakon mutat, ugyanis a cserepes ajkakat kiemeli. Mattra szárad. Egy mártás nekem elegendő. Vízzel érintkezve fényes lesz, ebből adódóan, ha hozzáérünk, akkor kopik (én ezt tapasztaltam üvegből ivásnál).


01 Sugar Baby Love



A lakkokból a 3 fedőlakk jött velem haza. Mivel nálunk a speciális fedőlakkok nem kaphatóak, így ha 1-1 trendkiadás rendelkezik fedőlakkal, akkor abból szerzem be a nekem tetsző darabokat. Mind a 3 nagyon tetszik. A 03-as CRAZY IN LOVE lakkocskában szivecske alakú flitterek vannak :) 

01 MORE THAN WORDS, 02 DREAMS FOR SALE, 03 CRAZY IN LOVE
a 3 lakk a fenti sorrendben


Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése