2013. február 4., hétfő

...és ez valakinek bejön?!...(élménybeszámoló)

Sziasztok!

A cím nem sokat árul el a bejegyzésről. A hétvégén cserkészbálban voltam, ahol megtörtént az, amit most elmesélek. Készüljetek fel, tuti mosolyogni fogtok :)

Felkértek táncolni, én meg ugye illedelmes vagyok és elfogadtam a felkérést. Így utólag bár ne tettem volna! Az illető azt hiszem a bálban szeretett volna becsajozni. Elkezdte mondani, hogy előzőleg nem volt alkalma bemutatkozni, meg hogy leutánoztuk a lépéseket (latinos zenét játszott a zenekar, aki meg picit tudja a lépéseket, annak nem kell senkit sem leutánoznia... főleg, hogy barátnőimmel körben táncoltunk, ahova befurakodott ő is). Aztán jött a nagy csajozós szöveg! Nem akarok e modellkedni, merthogy az alakom megvan és hogy az arcom is. Mondtam, hogy nem. Ennek ellenére nagyon elkezdte még mondani... Kb. a harmadik számnál, mondtam, hogy ne haragudjon, de mivel nagyon fáj a lábam, ezért én megyek pihenni. Ezután a bálom jóformán rejtőzködésből állt, ugyanis még a mosdóba menet is engem fényképezett, én meg kellemetlenül éreztem magam. Az egészből azt szerettem volna kihozni, hogy tuti nem (lassan) 26 éves fejjel fogok elkezdeni modellkedni főleg, nem úgy, hogy vagyok 164-5 cm és nem rendelkezem 90-60-90-es arányokkal. Van annyi önkritikám, hogy tisztában legyek magammal. Nem tudom, máskor próbált e így csajozni. Egyébként van akinek az ilyen csajozós duma bejön?! Viszont nálam ez inkább ellenszenves volt, mint megkapó. Különben is, én tudom kit/mit akarok és bizony ő nem tartozott bele ebbe a csoportba! 

A csúcspont, hogy bejelölt fb-n ismerősnek (megtalált a közös ismerősök által)! Egy biztos, nem lesz az ismerősöm, nem kell, hogy zaklasson, mikor van más, akinek a zaklatását 1000x szivesebben fogadom :)

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése