2013. január 5., szombat

Én elmentem vásárolni fél pénzzel...

Sziasztok!

Jelentem túlvagyok az első 2013-as vásárlásomon. Mivel a barátnőmnek még nem kezdődött el a suli, így megbeszéltünk egy vásárolgatós találkozót. Mint tudjátok, karácsonykor kaptam 30 € értékű kártyát a Deichmannba. Nagyon jó ajándékötletnek tartom, ugyanis az összeget nem kell egyszerre levásárolni. Az interneten 2 cipőt néztem ki, az egyiket megvettem igaz, nem nude színben, mert pont nem volt a méretemben, helyette a fekete jött velem haza, a kártyának köszönhetően "ingyen".


19,90 €
Bementünk a dm-be is, én vettem 2 alapozót, mivel a TRUE MATCH alapozómat kénytelen vagyok keverni, kicsi mennyiségben még passzol, de ha jobb fedést akarok, akkor kevernem kell, mivel nagyon rózsaszínes és elüt, pedig kipróbáláskor még jónak tűnt (ennyit a megvilágításról).2 alverde alapozót hoztam haza. Az egyik a 4 in 1 COLOR & CARE  a másik pedig a NATURAL LIGHT MAKE- UP 10 light ivory árnyalata. Kivételesen a világos színük miatt vettem meg őket, valószinűleg keverve fogom használni a TM alapozóval. (Már egy ideje agyalok a Facefinity alapozón, de félek, hogy "kirügyeznék" tőle. Habár, lehet egy próbát megérne a dolog...)

4,29 és 3,89 €

Vettem 2 essence szájceruzát is, mégpedig a 07 CUTE PINK és a 11 IN THE NUDE került a kosárba.

1,19 €/db


Még megvettem az utánpótlást az alverde narancsvirágos testvajából is. A következő állomásunk pedig a NEW YORKER volt. Itt vettem 2 felsőt, zoknikat és 2 övet.

2,95 és 7,95 €

igen, ilyen van már, csak az kék csíkos :) 9,95 €

2,95 €
A végére pedig még egy dolog. Rendeltem beauty blendert, amit ma kaptam kézhez. 


Ennyi az annyi. Van valami, amiről bővebben olvasnátok?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése