2013. január 3., csütörtök

Egy gondolat...

Sziasztok!

Ez a poszt egy off poszt lesz. Valahogy most kedvet kaptam egy ilyen poszt megírásához, plusz rég is volt nem szépségápolással kapcsolatos bejegyzés a blogon. Úgyhogy akit ez nem érdekel, annak ott a jobb felső sarokban az X.

Nem tudom, ki mennyire hisz abban, hogy a gondolataink hatással vannak a velünk történő eseményekre. Bevallom, nem hittem ebben... aztán történt valami, ami rendesen padlóra küldött. A gyógyulás hosszú volt, de sokmindent átértékeltem ezalatt. Máshogy kezdtem nézni a dolgokat, máshogy kezdtem gondolkozni. Igyekeztem mindig pozitívan gondolkodni, aminek bizony meg is lett az eredménye. Nem mondom, hogy időnként nincsenek negatív/ szomorú gondolataim, de inkább igyekszem mindennek a pozitív oldalát nézni. Nem jött meg a rendelés? Nem baj :), majd találok máshol kedvezőbb áron... stb. Ma már úgy gondolom, hogy a pozitív gondolatokkal bevonzhatjuk a jó dolgokat. Nekem ez bejött, sokkal jobban érzem magam, mintha állandóan azon járna az agyam, hogy ez nem fog sikerülni, ez lehetetlen,... és még folytathatnám. Én sokkal jobban érzem magam attól, hogy így állok a dolgokhoz. Lehetséges, hogy kellett nekem ez a "pofon", hogy merjek változtatni. Ehhez kapcsolódóan ajánlom a figyelmetekbe a Titok c. könyvet/filmet.

230361_385037521586167_1605920463_n_large
forrás: weheartit.com

Ti hogy vagytok ezzel a dologgal? Hisztek a gondolatok erejében?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése