2013. január 28., hétfő

Beautyblender

Sziasztok!




Gondolom, már feltűnt Nektek, hogy a blog utóbbi bejegyzései főleg tesztek/vélemények voltak. Ennek az az oka, hogy nagyon sok dolog van a birtokomban, amiről épp ideje írni. Sokan írtátok a legutóbbi zsákmányos posztom kommentjeiben, hogy írjak a beautyblenderről (későbbiekben bb), amit netről rendeltem. A helyzet a következő, ez szerintem nem az eredeti bb, már csak az árból is gondolom, ugyanis a 2 darabért postaköltséggel együtt fizettem 8 €-t. Nem rossz, végül is. Ugyanúgy használom, mint az eredetit, úgy is viselkedik, víz hatására megnő. Úgy tünik, hogy jobb, mint egy alapozó szivacs, nem nyel el annyi terméket. Az alapozóréteg nem lesz szembetűnő. Nem tudom, ki hogy van vele, de az én bőrömön az erősebb fedésű alapozók valahogy nem szépek, viszont bb használattal elég jól el tudom dolgozni, meg is lepődtem, hogy van fedés, de nincs az a poros, túl sok alapozós végeredmény, mint mikor simán ujjal dolgozom el (ecsetet ritkán használok, valahogy még nem találtam meg a tökéleteset, a jelenlegit nem nagyon szeretem). Jelenleg a fehéret használom. Mivel nincs összehasonlítási alapom, így linkelek egy videót. Igaz, hogy a videóban az eredeti bb és egy Sonia Kashuk bb a tesztalany, de az elhangzottak illenek erre a bb-re is.




Annyit még hozzáfűznék, hogy ez tényleg egy "nehezebb" bb, izom is kell az nyomogatáshoz. Felvitelkor pedig olyan mintha valami keményebb plüssel pofozgatnád magad (máshogy ezt nem tudom elmondani :D... remélem, azért értitek). Nem fáj, de érzed, hogy ez nem éppen egy pihe- puha valami.

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése