2013. január 26., szombat

Avon superSHOCK MAX és Catrice GLAMOUR DOLL

Sziasztok!

A héten 2 spirállal lettem gazdagabb. Megjött az Avon rendelésem és a dm-es kirándulásom alkalmával egy Catrice spirál landolt a kosaramban. Nem akartam róluk külön- külön írni, így egy bejegyzésben mutatom meg őket. 




Mindkettő gumis/szilikonos kefével rendelkezik.

superSHOCK MAX

GLAMOUR DOLL
Kipróbáltam már őket és be kell vallanom, hogy nagyon tetszett a végeredmény, amit kaptam.

GLAMOUR DOLL és superSHOCK MAX 2 rétegben

Nekem nagyon kézre áll mindkét spirál. Nem okozott különösebb problémát a szempilláim kifestése, plusz pont, hogy a szemhéjam sem kentem össze, ami bizony szokásom, főleg az új spirálok használatánál.


Próbáltátok már valamelyiket?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése