2012. december 4., kedd

Piercingek

Sziasztok!

Akik követik a blog facebook oldalát, észrevehették, hogy kiraktam egy képet az új piercingemről. Ez adta az ötlete, hogy leírjam, hogy is kezdődött nálam a piercingek iránti vonzalom. 

16 évesen készült az első 2 piercingem, a bal fülemet lövettem lövettem át. Aztán 2010 augusztusában átlövettem a jobb fülemet is. Így már a rendes, mármint a születésemkor kapott lyukacskák mellé jött még 2-2. Aztán 2011 márciusában átlövettem az orrom, immár másodszor. Egyetem első évében, ha emlékeim nem csalnak, átlövettem már az orrom, de akkor a tanácsok megfogadása ellenére folyton gennyezett, meggyűlt, úgyhogy kénytelen voltam megszabadulni a piercingemtől. Másodjára máshova mentem, itt teljesen másokat tanácsoltak (1 hétig volt benne az orvosi és utánna cseréltem ki, kampósra, de szintén orvosira). Ugyan, volt, hogy itt is keletkezett egy kis gennyzacskó, meg vadhús, mivel unokatesóm párhónapos kisfia párszor belekapott, mégis rendbejött (fertőtlenítés, körömvirág krémmel való kenegetés). Aztán 2012. november 15-én átszúrattam a fülem kisporcát, vagyis tragus piercinget csináltattam. Komolyan mondom, be voltam sz*rva, nem is csoda, mivel ez volt az első szúrásom. Az ijedtség nagyobb volt, mint maga a dolog. Egyáltalán nem fájt, sőt még utánna sem éreztem fájdalmat. Most már ott tartok, hogy tudok a bal felemen is aludni, mert nem fáj. Ha netán mégis fájna, vagy valami lefertőtlenítem és bekenem körömvirág krémmel. A fültisztítás sem okoz semmilyen gondot. Odáig meg vissza vagyok. Ám, ez volt az utolsó. Nagyon régóta szerettem volna tragust, de mindig visszatartott a szúrástól való félelem. Nem bírom a tűt, pedig a kozmetikusom is néha szurkál, azzal viszont nincs problémám.... ki érti ezt... nade mindegy is. Aki esetleg szeretne piercinget, de visszatartja a félelem, annak csak annyit, hogy nem fáj, el lehet viselni, kibírható. Ráadásul a lányok/nők fájdalomküszöbe általában nagyobb nagyobb mint a fióké/férfiaké. Jah, még valami én a tragusom a Westendben lévő tattoo szalonban csináltattam. Csak ajánlani tudom őket.
bal fülem... a jobb ugyanígy van, csak tragus nélkül

orrpiercingem
Ti hogy álltok a piercingekkel? 

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése