2012. december 23., vasárnap

Pár dolog, amit nem tudtam otthagyni

Sziasztok!

Szerencsémre még a nagy karácsonyi bevásárlós roham előtt már beszereztem az ajándékokat. Viszont kellett pár dolog nekem is, amiből kifogytam ill. kezdek kifogyni. Így az utam szokás szerint a dm-be vezetett.

Mint már tudjátok, pár hónapja festem a hajam. Mivel a syoss hajfestékek most akcióban voltak, így elhoztam ezúttal az étcsokoládé szín- koktélt. Ez sötétebb, mint amivel eddig festettem, de nem bánom. Most odáig vagyok a sötétbarna hajszínért. 


Megvettem még a Balea BEST AGE ELIXIER-t is, állítólag segíti a hajnövekedést,... aztán, körömlakk lemosóra mindig szükség van és még bekerült a kosaramba ez az essence tapasz is, orrtapasz helyett ezeket vettem... de nem is baj, mert az államon is és az orrom 2 oldalán is tudom használni.





 Újabb tusfürdő került a készletembe, mégpedig ez a limitált Balea. Az illata isteni, hatásáról egyenlőre még nem tudok beszámolni, mivel eddig nem került használatba.


Ennyi lett volna a Karácsony előtti, valószinűleg az év utolsó zsákmánya...

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése