2012. december 10., hétfő

Fejezd be a mondatot...

Sziasztok!

Valahogy kedvet kaptam ehhez a mondatbefejezős bejegyzéshez, amit Ibolyánál találtam. A lényeg, hogy be kell fejezni a mondatokat.


Amikor belenézek a tükörbe... felmérem a helyzetet.

Nagyon gyakran mondogatom,hogy ... elég egy kis smink és máris jobban nézek ki.

Amikor megjelenek egy társaságban,... próbálok jól kinézni.

Akkor vagyok a legboldogabb,amikor... a barátaimmal vagyok, vagy valami/ki mosolyt csal az arcomra.

A kedvenc fotóm magamról az,amikor... kisminkelve mosolygok. 

Ebben az összeállításban nézek ki a legjobban:.. csőfarmer, póló, csizma, sál, kardigán, kabát.

Gyakran ábrándozom arról,hogy... megvalósítom az álmaim.

A barátnőim szerint én... bolond vagyok.

Az ismerőseim számítanak rám,mert... tudják, ha tudok, segítek.

A barátnőim szerint,olyan fiú illik hozzám,aki... nem akar korlátozni.

Ha kedvet kaptatok, akkor töltsétek ki Ti is :)

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése