2012. december 14., péntek

Essence studio nails better than gel nails magas fényű fedőlakk

Sziasztok!


forrás: google.hu

Mint már a hosszú címben olvashattátok, a mai poszt főszereplője az új btgn fedőlakk. Sajnos nálunk, Szlovákiában nem kapni btgn lakkokat, így ezt a lakkot a budapesti kiruccanásom során vettem. Nem tudtam, mire számítsak, ugyan olvastam a btgn lakkokról már véleményeket, de hát mégis csak az a jobb, ha az ember saját bőrén (jelen esetben körmén) tapasztalja ki a dolgokat. 

Fekete csomagolásban érkezik a 10 ml lakk, ezzel csak az a problémám, hogy így nemtudom, mennyi termék van még benne. Nem bírtam sokáig, győzött a kiváncsiságom. Meg kell mondjam, jó döntésnek bizonyult a btgn fedőlakk megvétele, ugyanis imádom! Mióta megvan és kipróbáltam csak őt használom. Gyorsan szárad, a körmeim fényesek, tovább bírja a manikűröm is. Az esti lakkozások pedig már nem macerásak, eddig hiába mentem órákkal később aludni, párnalenyomatos körmökkel ébredtem sokszor. Egyenlőre  még csak a fedőlakk van meg, de azt hiszem, legközelebbi magyarországi látogatásom során megveszem az alaplakkot is hozzá. 

Használatban: 



  Nektek megvan?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése