2012. december 8., szombat

Csizmamizéria

Sziasztok!

Ez a poszt egy kis összefoglaló lesz a csizmámról. Mint olvashattátok már a blogon a kívánságlistámban

Jelentem a Lady Gaga Fame és a csizma kipipálva. A Sigma ecsetekre pedig találtam más megoldást, amiről majd jövő év elején írok. 

Nade vissza a csizmához. A listán szereplő csizma 1 hónap (!) után sem volt nálam, hiába írtam e- mailt, választ nem kaptam. Felmérgedtem és töröltem a rendelést. Aztán találtam máshol hasonlót, csak fehér volt a tetején a szőr. Itt 3-5 nap állt a kézbesítésre. Letelt az 5 nap, csizma sehol... írtam, ők rendesek voltak, mert egyből reagáltak. A csizmát még nem kapták meg a raktárból, a türelmem kérték. Sajnos, 1 héttel később törölték a rendelést, mert még mindig nem kapták meg. Na, akkor jött a 3. rendelés, 3. internetes cipőoldalról. Egy hét elteltével a csizmám megérkezett. Picit más ugyan, mint amilyet először ill. másodszor akartam, de már úgy voltam vele, nem érdekel, amelyik van raktáron és tetszik, na meg persze amelyikből van a méretem, az lesz a befutó. Így is lett, viszont kézhez kapva, megnézegetve, rájöttem, hogy bizony is tetszik. 

Čižmy Top or F80
1. rendelés

Čižmy Top or 122A
2. rendelés

Módne dámske čižmy 136 hnedé
3. rendelés- ő meg is érkezett

Mindegyik csizma ilyen jó cicás volt belülről. A választásoknál figyelembe vettem az igényeim. Mivel én nagyon fázós vagyok, így csakis egy jó meleg, bélelt darab jöhetett szóba. Fekete csizmám már van tavaly előttről (+ van egy sötét barna combközépig érő is kb. ugyanakkorról), úgyhogy most egy barnát szerettem volna. Utolsó szempontom az volt, hogy mivel az eddigiek alacsonyak, így most csakis magassarkú jöhetett szóba. Igaz, elsőre a 2. csizma tetszett, de sajnos abból már a 3. oldalon nem volt méret,  így esett az utolsóra a választásom. Bevallom, közben már agyaltam, hogyha ezt sem kapom meg, akkor bizony irány a Deichmann. Ott is nézegettem a csizmákat, de ami tetszett, az kb. papírvékony volt, ami meg meleg volt, annak a talpa volt sima (nem akartam megkockáztatni a halálom). Úgyhogy ennyit a csizmákról.

Ez lett volna az én csizmavásárlásom története, ami a sok herce- hurca után pozitív kimenetelű lett.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése