2012. december 5., szerda

Catrice LASH PLUS szempillahosszabbító szérum

Sziasztok!




A mai bejegyzés főszereplője a Catrice LASH PLUS szempillanövesztője. A csomágolása leginkább egy tushoz hasonló. A krémmánián olvastam több hozzászólásban, hogy első alkalommal csíp. Hát ez a csípés nálam nem jelentkezett, viszont később 1x csípett, amin csodálkoztam is. Sajnos előtte- utánna képekkel nem szolgálhatok, mivel én balga elfelejtettem előtte lefényképezni, utánna meg már minek. Annyit mindenesetre eltudok róla mondani, hogy valamit segít. Azelőtt sminkeltávolításkor mindig volt a vattakorongon pár szál pilla, most időnként akad rajta 1. Hosszabbnak nem mondanám a pilláim, inkább mintha sűrűbb lenne. Én egyáltalán nem bánom. Persze az egészhez az is hozzátartozik, hogy volt pár nap szünet a használata során. Még kenegetem, de van, hogy 1-2 nap kimarad, mert megfeledkezem róla. Vegyesek az érzéseim a termékkel kapcsolatban, mert ugye nekem hosszabbak nem lettek a pilláim. Szerintem ennyit tud a sima ricinusolaj kúra is.

Van aki már próbálta?

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése