2012. november 3., szombat

Syoss mixing colors hajfesték

Sziasztok!

A syoss samponos tesztnél már említettem, hogy vettem hajfestéket is. 2 héttel ezelőtt be is festettem a hajam. A végeredmény nekem nagyon tetszett/ tetszik. A szőke melírem miatt is választottam sötétebb színt, meg azért is, mert ez előző hajfestéket szinte 3 mosás után ledobta magáról. Jelentem ez esetben ez nem történt meg. 

Svetlohnedé a mramorové odtiene sa spoja pre vytvorenie úžasného, štýlového a avantgardného vzhľadu.
kép: syoss. sk
Én a MOCACCINO TWIST árnyalatot vettem meg, ez a szín 2 szín keveredésének az eredménye. Mondjuk az én hajam valamivel sötétebb lett, amit egyáltalán nem bánok. Sőt, még örülök is neki, ebből adódóan most eldöntöttem, hogy jó ideig maradok ennél a színnél, ennél a festéknél. A hajam nem hullik jobban a festéktől. Teljesen elégedett vagyok az eredménnyel.
Végül pedig íme egy webkamerás kép a jelenlegi hajszínemről.


Próbáltatok már syoss hajfestéket?

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése