2012. november 23., péntek

Óriás dm zsákmány

Sziasztok!

Ez a bejegyzés 2 dm-es vásárlást foglal magába, sajnos a fényviszonyok mostanság nem igazán alkalmasak videózásra, így ismét egy bejegyzést hoztam Nektek.


fogkefe

gyertya :)
 Nagy örömömre a Catrice pultnál felfedeztem a PRIME AND FINE highlightert, így a kosaramban landolt. Vettem még egy Catrice ULTIMATE NUDES körömlakkot is, majd az akciós termékek közül a Revoltaire C03 Colour Bomb lakk is velem jött.






a kezemen :)
010 Fairy Dust
gyertyából, mécsesből sose elég :)
 Hiába próbálok más sampont is, azért mindig visszatérek az alverde koffeines samponjához. A hajam imádja és én is. Most 2 flakonnal is vettem, jelenleg nem alverde sampont használok, de ha elfogynak, tuti visszatérek hozzá. Eddig ez a legjobb szilikonmentes sampon, amit próbáltam. Megvettem még ezt a kis kiszerelésű vérnarancsos (?) testvajat is. Nagyon tetszik az illata.


alverde kupac

 Mivel kaptam kuponokat, így azokat kihasználva megvettem a L'OREAL TRUE MATCH alapozót és a MAYBELLINE ILLEGAL LENGTH spirált.

C02 ROSE VANILLA

a kefe
Már egy ideje kerestem a essence termo arcmaszkot, de nem találtam. Valószinűleg kivonták a forgalomból. Így gondoltam megpróbálkozom a Nivea Thermo arclemosóval. Róla biztosan lesz majd teszt a blogon.



Már nálunk is kapni az essence breaking dawn kollekciót. Szemeztem ugyan a pirosítóval, de nekem szerintem nem illene, így az ott maradt, de a highlighter hazajött velem egy szájfény kiséretében. A breaking dawn highlighter hasonló ugyan a VAMPIRE'S LOVE- hoz, de nem ugyanaz, míg az arany csillámos ez arany és csillámmentes. Az akciós kosárból pedig hoztam még egy COLOUR ARTS alapot és egy colour & go körömlakkot. 

01 BELLA'S SECRET + C02 renesmee red
74 sure azure
highliter
szájfény
essence 01 BELLA'S SECRET  és Catrice 010 Fairy Dust
 Mivel az alverde valamivel drágább, ezért gondoltam megpróbálkozok egy olcsóbb kategóriás szilikonmentes samponnal. 2 Balea sampont hoztam haza, az egyik a citromos a másik pedig koffeines. Jelenleg a citromos van porondon.
 
Hazahoztam még 2 tusfürdőt is, mindkettő limitált és Balea. Az egyik mandulás cseresznyés a másik a csokis fügés. Még nincsenek használatban, mert mostanában az Avonos feketeszapannal tusolok (teszt hamarosan).


Mivel az arctisztítóm vészesen fogyóban van ezért vettem meg a Garnier Pure energizáló arctisztító gélt. Tetszik a pumpás kiszerelés. Az illata kellemes. Róla is várható egy teszt. Az arclemosóhoz szerettem volna venni tonikot is. Garnier helyett Clean & Clear élénkítő tonik lett, de nem bánom, mert tetszik. 



Az utolsó termék a Catrice szempillanövesztő széruma. Kenegetem, majd beszámolok az eredményről.

 Egy biztos, jól bevásároltam az utóbbi időben. Lesz mit tesztelni :)

Miról olvasnátok először?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése