2012. november 8., csütörtök

Helyzetjelentés- november

Sziasztok!


Ar12758531595543_large

Most egy picit visszaveszek a blogbejegyzésekből. Ennek az az egyetlen oka, hogy sokminden történik mostanság. Holnap ünneplem a diplomám, jön a barátnőm is, aki szombaton megy majd csak haza. A megrendelt csizmám még mindig nem jött meg, írtam e- mailt, választ nem kaptam. Felmérgedtem, ma pedig visszamondtam a rendelést. Ennek ellenére nem vagyok elkeseredve, mert találtam egy másik csizmát, kicsit más, de 3-5 nap munkanapos kiszállítást igérnek. Nagyon örülök, de mire megérkezik, valószinűleg én már nem leszek otthon. Aztán jön hétfőtől a futkosás, bank, stb. Csütörtökön reggel pedig irány Budapest! Már nagyon várom és be vagyok zsongva. Már meg van tervezve a program is :) Ha szeretnétek majd írok egy kis bejegyzést mi volt, hogy volt, de készülök majd zsákmányos videókkal is, csak megvárom még a kiruccanásos cuccokat. Aki esetleg meglát vagy valami, az nyugodtan jöjjön oda hozzám, nem harapok :D


Maternity-clothes-shopping-tips_large


222439_441060829275351_2069077083_n_large
képek: weheartit.com

Ennyi lettem volna, november 18. után várhatóak a videók, bejegyzések, addig pici szünet lesz a blogon.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése