2012. november 29., csütörtök

Csak pár új szerzemény

Sziasztok!

Ma én is elkezdtem vadászni a karácsonyi ajándékokra. Anyukám ajándékát ma sikerült beszereznem, sőt már be is csomagoltam :) Ezen kívül még vettem pár dolgot.


A nadrágot a NEW YORKER-ben vettem, le volt árazva, 10€-t nekem megért, majd megmutatom közelebbről is.

A dm soha nem maradhat ki nálam. Ma anyukám ajándékán kívül (azt nem mutatom meg) megvettem az essence breaking dawn pirosítót, a Catrice spektaculART C04 Artfully Lustrous szemhéjpúdert és egy Catrice szájfényt.

C04 Artfully Lustrous
01 RENESMEE RED
080 Bare Necessity
szájfény, pirosító, szemhéjpúder
Mivel eléggé sok sminkcuccom lett, így újra kellett rendeznem őket. A jysk-ben vettem 2 tárolót. Ha szeretnétek, majd készítek videót, hogyan is rakodtam el a fiókokban.

promókép
Írjak valamiről bővebben?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése