2012. november 21., szerda

Collistar termékek tesztje

Sziasztok!

Mint már szerepelt a blogon, voltam sminkelésen, aminek végén vettem 2 Collistar terméket. Én egy tonikot és egy korrektort vettem. 

A márkáról: 

1982-ben alapított olasz luxuskozmetikai márka. Termékei több mint 40 ország parfümériáiban kaphatók.
A márka termékválasztéka igen széles, a sokféle arc- és test és hajápolón kívül dekorkozmetikumokat is találhatunk a kínálatban.
Magyarországon a Collistar kozmetikumok a parfümériákban szerezhetők be viszonylag magas áron.(kremmania.hu)


 Imádom. Életem legjobb döntése volt, hogy megvettem. A sminket gyönyörűen leszedi, sokkal jobb, mint bármelyik sminklemosó, amit eddig használtam. Használata után nem szükséges arcot mosni. A bőröm imádja, nem pattogtam ki, semmilyen elváltozást nem okozott. Sminkelés előtt is áttörlöm vele az arcom. Egyetlen bajom vele, hogy nem egy olcsó termék.


A korrektor sem egy egyszerű darab, ugyanis liftinges. Elfedi a szem alatti karikáimat, nem ül bele a ráncokba se. 

Én mindkét termék árából 20%-os kedvezményt kaptam. 

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése