2012. november 19., hétfő

Budapesti kiruccanásom eredménye...

Sziasztok!

Vége a csendnek a blogon. Elvileg videó lett volna, de mivel állandóan megzavartak feladtam a videózást. Mint ahogy már említettem csütörtöktől Budapesten voltam :) és hát nem is én lennék, ha nem vásárolnák be olyan termékekkel, amiket nálunk nem kapni, vagy még nem kapni. 

Voltunk az Ázsia centerben is, ott vettünk egyforma pulcsikat. Én vettem még műszempillát, hozzá ragasztót meg egy hajpántot is. Az Orsayt is útba ejtettük, ahol masnis kétujjas gyűrűt vettem és A Starbucksban pedig ezt a termopoharat :)



Rendesen bevásároltam körömlakkokból. Megvettem a BTGN tükőrfény, a pelyhes, a helo holo és a holo topping, please! fedőlakkot. A fekete nyomdázós lakkot. Persze az essence breaking dawn trendkiadás sem maradhatott ki. Abból 2 lakkot hoztam haza a 01 JACOB'S PROTECTION és a 02 ALICE HAD A VISION- AGAIN nevűt.


lakkocskák
A kosaramban landolt 2 Catrice termék is. Az egyik az ULTIMATE Colour 190 The Nuder The Better rúzs a másik pedig egy szemhéjpúder, ami a 560 I Like To Mauve It nevet viseli.



gyönyörűséges

a rúzs
 Nálunk már nem kapni, legalábbis én nem láttam az essence stay with me szájfényeket. Úgyhogy most lecsaptam egy újabb árnyalatra, mégpedig a 08 DEEP ROSE jött velem haza.


A Westendben még vettem egy táskát is. Régóta szerettem volna egy olyan táskát, amit kézben de vállon is hordhatok, viszonylag pakolós és barna. Most megtaláltam.



Ezeket vettem most, de még van egy 2-3 héttel ezelőtti kupacom is, arról is írok hamarosan a blogon.

xoxo, Réku




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése