2012. november 23., péntek

Avon planet spa török termál fekete szappan

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben szeretném Nektek megmutatni az avonos fekete szappant. 

forrás: kremmania.hu

Bevallom, kiváncsiságból rendeltem meg. Elkezdtem használni és megszerettem. Heti 1-2 alkalommal használom. Elég sűrű maga a termék, eleinte nem volt egyszerű kinyomni, most sem az, de már megszoktam. Nekem nem tetszik ez a kupakos megoldás, jobb lett volna a felpattintós fajta a tekerős helyett. Az illata kellemes, kicsit mentolos, mintha lennének benne radírozó szemcsék is, de lehet csak én képzelem bele. Bő vízzel kell lemosni, ugyanis ha nem vagyunk eléggé körültekintőek lemosásnál, bizony a törölköző is bánhatja. Én arctisztításhoz is szokom használni, nem pattogtam ki, a bőröm puha volt. Persze használata után elkél a hidratálás, mert picit mintha szárítana, de nem vészesen. Egy próbát megér.

Próbáltátok már?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése