2012. október 20., szombat

Syoss sampon vélemény

Sziasztok!

A legutóbbi zsákmányolós videómban láthattátok, hogy vettem egy Syoss márkájú sampont. Most róla szeretnék írni bővebben.


A mérete miatt vettem meg, mert jobban megérte. Mivel akkor még melírezett volt a hajam, azóta már befestettem, így esett erre a samponra a választásom. Amilyen jó tapasztalatom volt az Alverde koffeines és a Balea Med szilikonmentes samponokkal, ezzel úgy lőttem mellé. Alapból a hajam a töveknél zsíros, a végeknél szárazabb. Na most az előző 2 sampon a hajtöveimre jó hatással volt, sokkal lassabban zsírosodott. Ezzel a samponnal viszont visszamentem oda, ahonnan elkezdtem a szilikonmentességet. Hajmosást követő 2. nap már zsíros a hajtövem (Alverde és Balea samponnál 3. nap kezdődött a zsírosodás)! Míg az előző samponokkal elég volt a heti 2 hajmosás, ennél bizony kell 3. Most kivárom, hogy elfogyjon, de mivel vettem Alverde koffeines sampont is, lehetséges, hogy a 2 samponozásos hajmosásom elosztom az egyik és másik samponra. Lehetséges, hogy normál hajon másképp viselkedik. Viszont azt meg kell jegyeznem, hogy bizony a festett hajra ennek ellenére jó. Egyébként épp tegnap festettem be a hajam Syoss hajfestékkel (MIXING COLORS 4-58 MOCACCINO TWIST). 

+: jól habzik, tisztít, színvédelem
-: zsírosodik tőle a hajtövem, heti 3 hajmosás

Remélem, hasznos volt. Ha érdekel a tapasztalatom a hajfestékkel kapcsolatban, akkor csak szóljatok.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése