2012. október 30., kedd

Sminkelésen jártam...

Sziasztok!

Pontosan egy hete elmentem parfümöt venni (Lady Gaga: Fame, imádom!), aminek az lett a következménye, hogy felajánlottak egy sminkelést is Collistar termékekkel. Ma 13:00-ra szólt az időpontom. Nagyon aranyosak voltak, elkezdődött a sminkelés, közben beszélgettünk a csajóval, mikor is leesett a vérnyomásom... mert miért ne... megnyugtatlak Titeket, nem történt semmi baj. Mikor már éreztem, hogy megy a fejem, szóltam, hogy egy picit nyissunk ajtót, majd 1 percre rá jött a sötétség. Mikor észhez tértem felpattantam és mondtam, hogy jól vagyok. Gondolom, szegényekre ráhoztam a frászt. Komolyan mondom, annyira aranyosak voltak, kérdezték, hogy biztosan jól vagyok e, stb. Én meg megköszöntem és mondtam, hogy sajnálom, nem akartam én itt összeesni. Aztán folytatódott a sminkelés. A végeredmény nekem nagyon tetszett, igaz, nem volt megbeszélve semmilyen terv, teljesen a sminkesre hagytam a dolgot. 2 (Collistar) terméket vettem 20%-os kedvezménnyel, róluk majd lesz teszt. Ajándékba kaptam egy parfüm mintát (Mademoiselle Ricci) és még egy mézeskalácsot is ( néztem is, de igazán kedves gesztus volt a részükről). 





Elmondhatom, hogy igazán jó helyen sikerült leesnie a vérnyomásomnak is (valószinűleg az időjárás van rám ilyen hatással). Remélem, nem bánjátok, hogy ezt is beleírtam a posztba, de valahogy ez is a sminkeléshez tartozott ma. 

Van Collistar márkájú terméketet? Ismeritek ezt a márkát?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése