2012. október 16., kedd

Csak pár apróság...

Sziasztok!


Hát igen, megint utamba esett a dm ... Mint tudjátok befestettem a hajam, hogy megszabaduljak a szőke melíremtől. Jelentem a melírezett hajam ledobta a festéket, mondjuk ez várható is volt. Most megint vettem hajfestéket, hogy majd november elején újra befessem a hajam. Ezúttal  Syoss hajfestéket vettem, még pedig a 4-58 MOKKACCINO SZÍN-MIXet. 

 Aztán vettem még egy Alverde koffeines tonikot és mivel elfogyott az Avonos hajvégápolóm, így egy hajolajat.

Sebtapaszt is kellett vennem, mivel anyukám állandóan utánnam jár, így fel kellett szerelkeznem :D


Vettem még vattakorongot, de azt nem fényképeztem le, mivel azt mindig újravásárolom (140 darabos ebelin márkájú). 
 2 csomag/tasak mézes arcpakolást is vettem. Nagyon szeretem, már a sokadikat fogyasztom. Nekem a 2x8 ml 4 alkalomra elegendő.


Mivel most szép hosszúak a körmeim, szeretek eljátszadozni a díszítéssel. Ehhez vettem 3 csomag s-he körömmatricát.




Ha valamiről szeretnétek bővebben olvasni, akkor csak jelezzétek.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése