2012. október 19., péntek

Alverde Mandula- Argán hajolaj

Sziasztok!

A tonikról is majd lesz egy bejegyzés :)
A mai bejegyzésben szeretném Veletek megosztani az első tapasztalatomat erről a termékről. Mivel elfogyott az Avon hajvégápolóm, így szükségem volt valamire, amivel a szárazabb, töredezésre hajlamos hajvégeim ápolhatom. A dm-ben az Alverde részleg előtt nézelődve megakadt a szemem ezen a terméken. Az egészben az a jó, hogy már neten keresztül szemeztem én egy üvegnyi argán olajjal, de valahogy rendelésig nem jutottam, mondván hátha találok valahol. Először is szépen elolvastam a papírdobozon található leírást, ami segített a döntésben... így landolt a kosaramban. 


Csomagolás: 50 ml, műanyag üveg, pumpás kiszerelés, 2,49 €-ért. Plusz pont, hogy citrom illatú.

A leírás szerint frissen mosott hajba kell bemaszírozni. A száraz, töredezett hajnál pedig az egyes tincsekre kell rakni. Hát én nem így használtam. Hajmosás után a még félig nedves hajvégeimre vittem fel 1-2 pumpálásnyit. A hajvégem nem lett olajosabb, a terméket beszippantotta. Legközelebb lehetséges, hogy bemaszírozom a hajamba, a fejbőrömbe is. Mindenesetre a száraz hajvégem nagyon puha lett tőle. Szerintem hajvégápolónak sem utolsó ez a termék. Amit Avon hajvégápoló után a kezem is olajos volt, ebben az esetben viszont nem tapasztaltam zsíros érzést a kezemen.

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése