2012. szeptember 14., péntek

Megint vettem pár dolgot

Sziasztok!

Hát igen, ha a közeli városban van dolgom általában betérek a dm-be is. Most is így volt, pedig csak aí új személyimért mentem :D

A kupac :)
 Vettem ismét egy tusfürdőt, valahogy sok fogy mostanság, illetve tartaléknak is megteszi, míg elhasználom az éppen aktuális darabot.

 A kosaramban landolt egy essence XXXL shine szájfény is, mégpedig a 19 NUDE CANDY árnyalat.

 Mivel szeretem váltogatni a manikűröm, így egy újabb colour & go lakkot is vettem, mégpedig a 104 sweet as candy árnyalatot. Nagyon tetszik, aki szereti a visszafogott, szinte már nude manikűrt, annak ajánlom a megvételét.



használatban

a gyűrűsujjam körmeit díszítettem a nyeremjátékon nyert matricákkal :)
A képen van még egy maszk is, de őt nem mutatom be, mivel ót már sokadjára veszem újra.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése