2012. szeptember 28., péntek

L'ORÉAL hajfesték

Sziasztok!

A hétfői haul videómban láthattátok ezt a festéket. Jelentem, azóta már be is festettem a hajam (még aznap este). A dobozon a következőket olvashatjuk: 
TARTÓS HABHAJFESTÉK
RAGYOGÓ, ERŐTELJES, TERMÉSZETES
Tökéletes őszhajfedés. Felvitele egyszerű, akár egy hajmosás. A haj élettel teli és puha, akár egy álom.

A légies habba zárt erőteljes szín egyedülálló kombinációja. Színe átjárja a hajat, de átengedi a haj természetes színárnyalatait. Annyira egyszerű, egyszerűen fenséges. Az érzéki hab nem csöpög. Csak masszírozza í hajába. Ápoló hatóanyagokkal gazdagítva az azonnal gyönyörű, álompuha hajért.
 Az eredmény? Fenséges, tartós szín. Látható, mégis könnyed. Gazdag, mégsem túlzó. Az ősz hajszálak? Eltűnnek!

Én a 600-as Világos valódi árnyalatot hoztam haza(fő, hogy neten 60-as van 600-as helyett, de sebaj). Tényleg nagyon egyszerű használni. A legjobb, hogy pár éve krémes hajfestékkel festettem a hajam. Az 1 doboz épp elég volt. Ebben az esetben viszont még MARADT! is a festékből. Mondjuk az is igaz, hogy nem vagyok megáldva egy oroszlánsörénnyel :D A habot 30 percig kell a hajon hagyni, majd leöblíteni, egyébként a használati utasítás benne van a dobozban.

Én meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Ugyan, nem teljesen egységes a szín, de így természetesebbnek hat. Nálam ez a melírnek tudható be. Lehet más más eredményt kap. 


előtte

utánna (vakus)

utánna természetes fényben

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése