2012. szeptember 10., hétfő

essence stay all day teszt

Sziasztok!


Mint már olvashattátok, beszereztem 2 stay all day krémes szemfestéket az essencetől. Előljáróban annyit szeretnék elmondani, hogy meglepődtem.




02,09

09,02

Meglepődve tapasztaltam, hogy elég jól bírják a napot. Essence szemhéjalapozóval és anélkül is használtam. A két árnyalat állagban is különbözik. A 09 FOR FAIRIES sokkal krémesebb, könnyebben kenhető, mint a 02 GLAMMY GOES TO..., ami valamivel keményebb állagra. Én legelőször korrektor ecsettel vittem fel, később ujjal. Semmi gond nem volt a felvitellel, az eldolgozással. Megvételkor ugyan picit féltem, milyen lesz. A félelmem alaptalannak bizonyult, mivel teljesen jól kenhető, kellőképp pigmentált termékekkel találkoztam. Örülök, hogy megvettem őket.

Ti használtok krémes szemfestéket?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése