2012. szeptember 22., szombat

... és megszületett a nyertes...

Sziasztok!

Éjfélkor véget ért a nyereményjáték. Igen nagy fejtörést okozott néhány jelentkező, volt aki teljesítette a feltételeket, volt aki félig és volt aki nem. Most lehet sokan megorolnak majd rám, de mivel mindent leírtam érthetően, így aki nem teljesítte a feltételeket, azokat kizártam. Nem éreztem tisztességesnek a többiekkel szemben, hogy ők is versenyben maradjanak. Ebből adódóan maradtak azok akik teljes mértékben teljesítették és akik félig, így a sorsolás menete picit módosult. A minden feltételt teljesítők 6 esélyt kaptak, míg a félig teljesítők 4-et. 
Így összeszámolva 86 esélyt írtam össze, a sorsoláshoz a random.org volt a segítségemre:

True Random Number Generator  75Powered by RANDOM.ORG
Amint látjátok a 75. esélyt begyűjtő lett a nyertes, aki nem más, mint: (dobpergés):
Biu
(A neveket szépen sorban, jelentkezés szerint beirogattam Excel-be, majd megnéztem, kihez tartozik a 75)
Kérlek, írj egy mailt a címeddel a reku87@gmail.com-ra.
A többieknek pedig köszönöm a biztató, kedves szavakat és üzenem, hogy nem kell elkeseredni, lesz még alkalmatok játszani velem :)
xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése