2012. szeptember 11., kedd

Csomagot kaptam + 1 fontos közlemény

Sziasztok!

Kezdem a közleménnyel. A nyereményjáték határidejét kitolom. Tehát, a nyereményjáték 2012.9.21-én ér véget, így 22 -én sorsolok!Továbbá kérem a jelentkezőket, hogy teljesítsék a feltételeket! Nem szeretnék senkit sem kizárni a játékból. KÖSZÖNÖM:)

Az egyik youtube-os vloggerina, Judit (a csatornáját itt találjátok) nyereményjátékot hiredetett. Jelentkeztem és bekerültem a 10 szerencsés nyertes közé. Ma kaptam meg a nyereményem.

csoportkép

... már méretre vágtam és beletettem egyik cipőmbe...

körömdíszek

szintén :)

tus




Nagyon tetszenek, nem tudtam mit kapok, így meglepetés volt. A tusról annyit szeretnék mondani, hogy nem annyira lágy, mint a Catrice zselés tusom. Tetszik.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése